ASSASINS CREED REVELATIONS

 اینطور که گفته شده بیشتر بازی در Constantinople (قسطنطنیه) خواهد بود که خود قسطنطنیه به چهار قسمت تقسیم شده است ،Constantine (کنستانتین ) Beyazid (بایزید ) Imperial(امپراطوری ) Galata ( گالاتا) و حتی میتوانید از Cappadocia (کاپادوکیه ) هم دیدن کنید.
Ezio در این نسخه بیش از 50 سال سن دارد.
یک ایتم یا همون اسلحه جدید در بازی به نام HookBlade وجود دارد که با استفاده از ان میتوانید 30 درصد سرعت خود را در گشت زنی در شهر افزایش دهید همچنین میتوان گفت HookBlade جای گزین هیدن بلید است. که میتوانید با ان کومبو هایی جالبی بزنید.
نقل قول:

- با استفاده از این HockBlade میشه حریف ها رو به سمت خودت بکشی و بعد روشون کمبو های مختلف انجام بدی
- کنترل بازی بهینه شده مثلا با زدن دکمه B کنترل HockBlade رو در دست میگیری و با زدن دکمه Y کنترل بمب ها و سلاح ها رو در اختیار میگیری
- میتونی در بین Assassin's Den های مختلف یه سیستم Zipline درست کنی و با استفاده از HockBlade بین Assassin's Den ها جا به جا بشی


در بازی بیش از 300 بمب وجود دارد .


- اتزیو توانایی ساختن بمب های مختلف رو داره و به همین دلیله که حدود 300 بمب در بازی وجود داره

Eagle vision به Eagle Sense تغییر یافته است طوری که شما در این قابلیت جدید میتوانید روی سربازها تمرکز داشته باشید و جای تقریبی انها را حدس بزنید( یا کلا پیدا کنید ) راحت تر بگم اینه ، که مکان تقریبی سربازها یا کارکترهای مختلف رو میتونید ببینید.برای مثال شما در حال تعقیب سربازی هستید که میتوانید جلوتر از ان برید و در سر راه اون تله ها و بمبهایی کار بزارید و ان را غافل گیر کنید طوری که هیچ کس به شما شک نکند.



- با استفاده از Eagle Sense علاوه بر کار هایی که قبلا گفته شد میتونی مسیر هایی که نگهیان ها قبلا رفتن رو ببینی


مفهوم Borgia Towers در بازی گسترش یافته است که به Assassin's Den تغییر کرده که زمانی که میخواهید مقر خودتان را بزرگتر کنید میتوانید با ابگیرد کردن انها و بدست اوردن Assassin's Den به طرف سربازها ی بی طرف برین و انها را کنترل کنید که هر چه میزان بدنامیتون بالا بره کنترل ان هم سختر تر میشه.
در بازی ممکن است تمپلار ها گهگاهی به مقر شما حمله کنند و اگه خیلی از مقرتان دور هستید میتوانید یاران خود را برای خنثی کردن حمله ی تمپلار ها بفریستید.برای این کار باید به نزدیک ترین مقری دارید برید ویا اینکه شما میتوانید یکی از مستر اساسین های خود را برای محافظت از Assassin's Den بگذارید و از حمله ی تمپلار ها در امان باشید.
leveling (همون مهارت اساسینها ) از 10 به 15 ارتقا یافته است و Side Quests همون ماموریت های جانبی برای اساسینها تون جای خودشونو به یه حوادث درون بازی داده اند. مثلا شما در حال سفر کردن به شهر دیگری هستید که مغازه ای غارت شده و شما میتوانید به ان کمک کنید و یا دختر بچه ای از شما کمک میخواهد.( یه چیزی مثل RDR ) 
دزموند دوباره توی Animus قرار گرفته ولی اینبار یه Safe Mode رو توی Animus پیدا کرده که بهش Black Room گفته میشه و از این طریق میتونید به خاطرات دزموند دسترسی داشته باشید.


- دزموند هم توی این نسخه سعی داره لایه های متلاشی شده ضمیر ناخود آگاهش رو درست کنه

در بازی یک فن اوری جدید اضافه شده که به ان Mocam میگوییند که مجله ی gameinformer این را نوآوری را دانسته و گفته است حرکات صورت در بازی همانند بازی L.A Noire است . 
در اخر هم گفته شده که مولتی پلیر بازی دست خوش تغییراتی است که میتوانید یک شخصیت بسازید و ان را ارتقا دهید و همچنین میتوانید guilds هایی به وجود اورید. البته اینطور که گفته شده بیشتر تمرکز تیم بر روی بخش تکنفره و داستان بازی است. 

 
Download



 کد:
Only the registered members can see the link. Register here

 کد:
Only the registered members can see the link. Register here

Assassins creed : Revelations در november 2011 برای PC,XBOX,PS3 عرضه خواهد شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1607
بازدید کل : 77111
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1