CALL OF DUTY MW 3

 به تازگی در هفته گذشته شرکت Destructoid لوگویی از بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 که به تام Call of Duty: Elite می باشد انتشار رساند و سپس پایگاه اینترنی کوتاکو نیز به دنباله انتشار این لوگو چندین تصاویر دیگر از بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 را منتشر نمود گفتنی است کاور این بازی رایانه ای را هم منتشر کرده است بر طبق شایعاتی حاکی از این می باشند که در شماره آینده مجله OPM نیز به زودی رونمایی رسمی از این بازی رایانه ای خواهد شد.همانطور که می دانید قطعا پی برده اید قرار است تا اندک زمانی دیگر بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 در نمایشگاه بزرگ بین المللی بازی های رایانه ای E3 سال ۲۰۱۱ میلادی رونمایی شود و امروز هم که اولین روز این هفته می باشد به تازگی سایت کوتاکو نیز دوباره سوپرایز های از این بازی رایانه ای برای بازیبازان منتشر کرد.

طبق اطلاعات بدست آمده در رابطه با این خبر خبرگزاری معتبر kotaku که موضوع آن در ارتباط با دنیای بازی های رایانه ای می باشد در اوایل بعد از ظهر امروز در یکی از گذارشات خود اطلاعات غیر رسمی از بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 را به نمایش گذاشت که نسبتا از نظر محتوا بسی بسیار زیاد می باشد.
در این اطلاعات آمده استکه این بازی رایانه ای نسبت به دیگر دو شماره قبلی خود بسیار تغییر و تحول خواهد داشت و در آخر دورنمای این سری از بازی های رایانه را مورد دست خوش تغییر قرار خواهد داد یعنی داستانی با پایانی کامل و مشخص دوباره تشکیل خواهد داد و سرنوشت شخصیت های کلیدی در طول این سری به نمایش در خواهد آمد.
که استدیو های بازیسازی مجربی ماننده Infinity Ward, Sledgehammer Games و همچنین Raven Software هم اکنون پروژه بازیسازی CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 را در دست دارد و هم اکنون نیز بر روی آن در حال ساخت و ساز می باشند.
داستان بازی بدین گونه می باشد که این بازی رایانه ای از زمانی روایت میشود که در پایان نسخه MW2 است . ارتش آمریکا در تلاش و کوشش است تا حملات غافل گیر کننده ارتش ظالم روسیه را دفع نماید.
بحش مد تک نفره این بازی رایانه ای بازیبازان به عنوان مامور سرویس امنیتی روسیه،اپراتور سرویس ویژه هوایی،راننده تانک و خلبان هواپیمای AC-130 و همچنین کرکتر های اصلی از بازیهای قبلی و کاراکترهای جدید به اقصا نقاط دنیا جهان مسافرت خواهدی کرد .
بخش گیم پلی بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 در حدود ۱۵ چاپتر یا به قول معروف ۱۵ ماموریت یا محرله می باشد و با حملات ارتش کشور روسیه به نیویورک اغاز و با آخرین جنگ در کشور پیشرفته دبی به اتمام می رسد.”
این بازی رایانه ای شامل مقدار زیادی انفجارات حماسی و تغییراتی در صحنه ها در بین حرکات اکشن به وقوع می پیوندد و همچنین بازیبازان در این نسخه کنترل وسایل نقلیه زیادی را ماننده بمب افکن AC-130 و تانک در واحد زره ای ارتش ایالات متحده تجربه خواهند کرد .
در بخش تک نفره این بازی رایانه ای به تمام سوالات و مباحثی که از دو شماره قبلی این سری برای بازیبازان بوجود آمده است جواب خواهد داد و در این بین نیز همچنین کرکتر های جدیدی ماننده دو سربازان گروه DELTA که Frost و فرماندارش Sandman می باشد را معرفی خواهد نمود.
در حالت بخش چند نفره آنلاین این بازی رایانه ای نقشه های بسیار محدودی برای مسابقات وجود دارد و همچنین در بخش Special Ops مد های Survival و Mission در این بخش وجود خواهند داشت .
داستان خطی بازی رایانه ای جدید CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 مستقیما از جایی که شماره دوم این بازی رایانه ای که به نام Modern Warfare ۲ به پایان می رسد شروع به روایت می شود و این زمان ارتش روسیه جاه طلب به مرز های کشور ایالات متحده یورش برده است. ولادیمر ماکارو (Vladimir Makarov) دوباره به شماره سوم این سری بازگشته است و در این بین نیز همواره دو شخصیت قهرمان سری Modern Warfare یعنی Mac Tavish و Price به شدت دچار جراحات فوق العاده سنگینی شده اند این دو قهرمان به دست یکی از بزرگترین جاسوسان روسیه که نیکولای (Nikolai) نام دارد در حال تعقیب هستن و آن ها نیز در حال گریختن از دست او هستند این ۲ شخصیت بارز این شماره در کشور بزرگ هند و در خانه ای متروکه در کلان شهر شلوغ Dharmasala مخفی شده اند که به زودی زود قرار است این خانه متروکه توسط ماکاروف و سربازانش مورد هجوم قرار گیرد و در این بین طیف داستانی هم بازیبازن در نقش یکی از افراد مورد اعتماد نیکولای که Yuri نام دارد نقش بازی می کنید که همزمان با حمله ی دشمن و تصاحب این خانه متروکه این این چند نفر از طریق یک بال گرد از صحنه خارج خواهند شد.
بعد از این وقایع داستان این بازی رایانه ای در منطقه منهتن کلان شهر نیویورک ادامه داده خواهد شد جایی که کشور غارت گر روسیه با کشتی های مستقر در رودخانه بزرگ Hudson به این شهر یورش برده و در این حال نیز به حملاتش ادامه خواهد داد .ارتش آمریکا نیز برای جلوگیری و اقدامات تلافی جویانه از این حملات نیروهای ویژه DELTA خود را دعوت برای ضد حمله برای حملات کشور روسیه می کند در این طیف داستانی نیز بازیکنان در نقش یکی از سربازان این گروهان که بنام FROST می باشد ایقای نقش می کنند او یکی از نیروهای تحت قرمان فرماندار Sandman است و به او دستور مهمی داده میشود که برج روی ساختمان Stock Exchange از دست ارتش روسیه پاکسازی نماید
بعد از این وقایع بازیبازان در نقش یکی از خلبان با تجربه در اسمان شهر ویران شده ی Blackhawk در حال گشت زنی هستین در این بین شما بال گرد های دشمنان را سرنگون می سازید و به سمت Hudson مکانی که ناوگان ارتش روسیه که مختصات حملات را به نمایش می گذارد را باید غرق سازید.
این نیز لیستی از مکان های که مراحل بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 به رخ می‎پیوندد:
هند 
نیویورک 
هواپیمایی که رییس جمهور روسیه با ان منتقل میشود 
شهری در سیرالئون 
لندن 
موگادیشو در سومالی 
هامبورگ 
پاریس 
پراگ در چک 
قلعه ای در کوهستان های چک 
برلین 
کاخ کرملین روسیه 
دوبی 
واشنگتون
بازیبازان در این بازی رایانه ای در نقش بادیگاردی که شغل وی محافظت از رییس جمهور کشور روسیه است او با هواپیما در راه امضای توافق نامه صلح با کشور آمریکا می باشد که شما نیز در نقش بادیگارد وی با او همراه خواهید بود که در این بین رئیس جمهور به همراه دخترش به دست نیرو های خودی یعنی ماکاروف اسیر می شود و ماکاروف هم از اینکه رویسیه با امریکا میخواهد صلح کند بسیار شدید مخاف است و ماکاروف در هواپیما کدهای امنیتی از زیر زبان رئیس جمهور روسیه در خواهد اورد و در عملی کردن این فکر است که یک حمله ی بزرگ دیگه ای رو به کشور امریکا ترتیب بدهد .
بازیبازان به قاره داغ و سوزان آفریقا خواعند رفت و در انجا Price, Soap و همچنین Yuri حضور خواهند داشت این ۳ نفر یک قرار دیدار با یک فروشنده ی بزرگ سلاح های گرم در Sierra Leone دارند
ناگهان روند داستانی تغییر میکنه و اینجا شما در نقش مامور ارتش امریکا که به زودی قرار است ماموریتی تحت عنوان این عملیات که قرار است جلوی محموله ی سلاح گرمی رو که به شهر لندن خواهد رفت را بگیرد
.بخش گیم پلی این بازی رایانه ای در شهرهای گوناگونی روایت می شود ماننده شهر های هامبورگ که بازیبازان وظیفه دارند در نقش راننده ی یک تانک باشند که برای مقابله با حملات ارتش روسیه دفاع نمایید .
و در اخر اخرین نبرد و ماموریت بازیبازان در دبی رخ خواهد داد در اینجا دوباره شاهد Yuri, Price و Sandman هستیم که حمله ای رو به هتلی که ماکاروف در اون زندگی میکنه را انجام خواهند داد .و پس از کشتن وی بازی به اتمام خواهد رسید.
بازیکنان دوباره به گروه مک تاویش،یوری و پرایس در آفریقا برمیگردن که قبل از رفتن به سیرالئون قراری رو با فروشنده اسلحه ای با ملیت آفریقای جنوبی دارن.سپس تغییری دیگه رخ میده و شما در نقش مامور نیروی مخصوص هوایی آمریکا قرار میگیرین که میخواد جلوی محموله سلاحهایی با قابلیت تخریب عظیم رو که به بنادر واقع در لندن میره بگیره.
و در آخر جالب است بدانید سایت معتبر کوتاکو در این گذارش اذعان داشته است که بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 هشتم نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان ۱۳۹۰) برای پلتفرم های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1616
بازدید کل : 77120
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1