HITMAN:ABSOLUTION

داستان از این قرار است که افرادی به دلایلی برای مامور 47 (شخصیت اصلی بازی) پاپوش دوخته و او را در مرکزیت یک توطئه ی بزرگ قرار داده اند.او بشدت توسط پلیس تحت تعقیب است و 47 علاوه بر فرار از دست پلیس باید بفهمد چه کسی پشت این قضایا است.

گیم پلی :

همانطور که در بازی های قبل این گونه بود که شما میتوانید بدون کشتن حتی یک نفر و یا اینکه بدون دنبال کردن یک مسیر مشخص,مستقیم به سمت هدف بروید.در این قسمت, 47 زیرک تر شده و میتواند از هر مکانی که به پیشبرد او به سمت هدفش کمکش کند استفاده کند.غافلگیری از پشت سر و قابلیت QuickKill نیز به بازی اضافه شده اند.با استفاده زا اشیاء محیط حواس دشمن را پرت کنید و از پشت سر به او نزدیک شده و بنگ ... !




البته دشمن در مقابل عملی که انجام میدهید در بعضی مواقع عکس العملی هم خواهد داشت.
یا اینکه میتواند از طراقچه های بلند بالا برود و در بین آنها تغییر مکان دهد.در این قسمت 47 میتواند با دست خالی از پشت سر دشمن را خفه کند و یا اینکه رو در رو با او مبارزه کند(با ضربات دست و پا).





همچنین در این قسمت میتوانید در جاهای تاریک قرار بگیرید تا شناسایی نشوید (در مواقع خطر).بازی به مقدار زیادی سینماتیک شده و بسته به حرکات و تصمیمات شما در بازی وقایع هیجان انگیزی رخ میدهد.تصمیمات شما در بازی بسیار مهم هستند و حتی در ماموریتتان نیز تاثیر میگذارد.





گیم پلی بازی بسیار پر محتوی است.Demo یی که از بازی نشان داده شد 47 را در حال محاصره ی پلیس در یک کتابخانه ی متروک میبینیم. او خود را بالای طاقچه ی بلندی پنهان کرده در حالی که بدون مهمات و اسلحه است.او آرام پایین می آید و در بین سایه ی قفسه ی کتاب پیش میرود.اگر هم گاردها از حضور وی با خبر شدند او میتواند پشت قفسه های کتاب کاور گیرد.(کاورگیری در این بازی تکمیل شده و شما میتوانید پشت هر چیزی که به نظرتان میتواند کاور باشد پناه گیرید.)





موتور گرافیک بازی یعنی Glacier 2 همه ی کارها را انجام میدهد.تاثیرات بصری بیرون و درون محیطی واقعا عالی هستن.موتور بازی طوری ساخته شده که حتی میتواند 1000 کاراکتر را یک جا رندر کند,با هر میزان تکسچر و جزئیات.Animationها و  lighting effectها و مقدار فراوانی جزئیات محیطی بازی را بسیار طبیعی کرده.روی ساخت مدلها و شخصیتهای بازی بسیار کار شده و به قدری طبیعی ساخته شده اند که شما آن را با حقیقت اشتباه میگیرید !





حتی در شرایط مختلف که مدلها باید تغییر کنند به قدری ظریف کاری شده که رضایت شما را به ارمغان خواهد آورد.IO Interactive  نزدیک 3 سال بر روی Engine موزیک کار کرده.هر عملی که انجام میشود یک موزیک خاص برای آندر نظر گرفته میشود و اگر موزیکی در حال پخش باشد موزیک جدید متناسب با شرایط به آن موزیک ترکیب میشود و به طرز باور نکردنی بسیار متنوع است.

3 راه از راه های فراوانی که میتوان این مرحله رو به پایان برسونیم :

47  با استفاده از یک کابل گاردی را خفه میکند.تفنگش را بر میدارد و گارد دیگری را به عنوان سپر انسانی استفاده میکند.سپس در راه به Exit اضطراری پشت بام میرود.در راه گاردها به او تیراندازی میکنند و او بلافاصله پشت قفسه ی کتابها کاور میگیرد و تمام گاردها رو میکشه و راه فرار براش باز میشه.البته Io Interactive طرحی برای تازه واردان نیز در نظر دارد و آن طرحی با نام غریزه است.این طرح به شما امکان میدهد تا بتوانید موقعیت دشمنان را ببینید و مسیرهایی برای نزدیک شدن به  NPCها به رنگ نارنجی روشن نمایش میدهد و تمام اشیاء قابل استفاده و کارهای قابل انجام یک رنگ روشن به خود میگیرند.همچنین باعث افزایش قابلیتهای معمولی : مثلا برای نگاهبانان سخت میشود تا چهره ی شما را در لباس یک گارد دیگر تشخصی دهند.البته این طرح برای درجه سختی های بالا از بازی حذف میشود.



راه دوم :  47 با استفاده از یک کابل گاردی را خفه میکند.لباسش را میپوشد و به راحتی از میان گاردها عبور کرده و به خروجی دست میابد.

راه سوم : با استفاده از عناصر محیط گاردها را به این طرف و آن طرف میفرستد و با حرکت در خفا خود را به یک فیوز برق میرساند.در تاریکی طوری راه را پیدا میکند و به خروجی میرسد.


کاراکترهای زیادی در بازی وجود دارند که هرکدام نقش مهمی در پیشبرد داستان دارند.ممکن است در جایی از داستان شما سبه افرادی بر بخورید که تصمیمگیری شما در مراحل قبل این برخورد را پیش آورده.تکنولوژیPerformance Captureing  یکی از حساس ترین و بهترین تکنولوژی ثبت حرکات بدن است.اگر فیلم آواتار را دیده باشید میدانید که 90 در صد از فیلم انیمیشن بوده و بازیگران لباسهایی میپوشیدند تا تمام حرکات و حالات صورتشان ثبت شود و در انیمیشن کاراکتر  ثبت شود.جیمز کامرون از تکنولوژی Giant Studios برای ساخت آواتار از  استفاده کرد.Hitman Absolution نیز اولین بازی رایانه ایست که از این تکنولوژی بسیار پیشرفته استفاده کرده.هدف از استفاده ی این تکنولوژِ برای Hitman 5 این بوده که بازی ملموس تر باشد و همچنین داستان حال و هوایی بسیار طبیعی به خود بگیرد.همچنین IoInteractive از بازیگران خبره ی هالیوودی همچون   Keith Carradine و Marsha Thomason استفاده کرده.

Keith Carradine در نقش کاراکتر بد بازی یعنی Black Dexter
Marsha Thomason در نقش رابط 47 یعنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1604
بازدید کل : 77108
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1